tirsdag 1. oktober 2013

Bli bedre kjent med Elisabeth



Navn: Elisabeth Drægebø

Stilling: Spinninginstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Siden høsten 2011. I fjor var jeg på utveksling, men nå er jeg endelig tilbake i SiT igjen

Hvilke timer har du dette semesteret?
Jeg har Spin2 om mandagene på Dragvoll og SpinIntervall2 på Portalen hver tirsdag.

Hva er arbeidsoppgavene dine?
Planlegge og gjennomføre gode og varierte timer! Jeg pleier å oppdatere timene mine underveis i semesteret og gjør mitt beste for å spre treningsglede og godt humør.

Hva synes du er det beste med jobben din?
Å se at en sang "funker" og at alle i salen har det gøy og gir ALT er det beste med min jobb! Blide studenter som kommer tilbake uke etter uke og gode kollegaer er også et kjempepluss :)

Hva liker du å trene?
Det meste som ikke krever alt for mye koordinasjon, hehe! Jeg er glad i step/puls-timer og styrketrening innendørs, og prøver å få meg en løpe- eller fjelltur utendørs når været er bra.

Utdannelse: 
Jeg går i 5.klasse på siv.ing Marin Teknikk

Hva gjør du på fritiden?
Jeg er veldig glad i vennene mine her i Trondheim og prøver å bruke så mye tid jeg klarer på dem! Selvom skolen krever sitt er det alltid tid til litt fest og morro (gleder meg til UKA i oktober!), TV-titting, trening og gode middager. Tiden for soling i parken etter skolen er kanskje over, men kaffe og stearinlys med gode venner er en god erstatning!

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Jeg må innrømme at jeg er veldig glad i liste-pop! Og yndlingslåten min for øyeblikket er uten tvil Ylvis med The Fox, hehe!

Personlig hilsen: 
Nyt høsten i Trondheim, det er masse kjekt som skjer i Norges beste studentby! Legg inn en treningsøkt selv om timeplanen er travel, da får du både overskudd OG god samvittighet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar