tirsdag 15. oktober 2013

Bli bedre kjent med Vilde



Navn: Vilde Feet

Stilling: Aerobicinstruktør på Gløshaugen


Hvor lenge har du jobbet i SiT?
-----
Jeg begynte vinteren 2012, og er tilbake nå etter ett år på utveksling.

Hvilke timer har du dette semesteret?
-----
Jeg har PulsStep og Mosjon.

Hva er arbeidsoppgavene dine?
-----
Det er å lage varierte og morsomme timer med god musikk og høy puls. I tillegg er det å motivere deltakerne, og sørge for at alle får mest mulig ut av treningen.

Hva synes du er det beste med jobben din?
-----
Det absolutt beste med jobben er å se hvor glade og fornøyde deltakerne er etter timen, og når alle gir alt! I tillegg er det supert med hyggelige kolleger og at selve jobben faktisk er noe av det morsomste jeg vet; trening.

Hva liker du å trene?
-----
Jeg liker å være ute i frisk luft, så alt fra sykling, løping og ski er knall! Ellers har jeg alltid vært glad i aerobic og dans, og alt som innebærer koreografi og musikk generelt.

Utdannelse:
-----
Jeg går i 4.klasse på Indøk.

Hva gjør du på fritiden?
-----
Bortsett fra trening, er venner og god mat noe jeg liker å bruke fritiden min på.

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
-----
Det kommer litt an på type trening, men det er alltid bra med tempo og fengende refreng, for eksempel Rihanna. Yndlingslåten er for tiden A Little Party Never Killed Nobody (Blir ikke lei den, hehe).

Personlig hilsen:
-----
Ha en fantastisk høst i Trondheim, og kos dere med det gode treningstilbudet til SiT :) Håper å se dere på noen av timene mine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar