søndag 20. oktober 2013

Gjesteblogger; Elin K


Det er på tide at bloggen får et frist innpust og input fra andre her i SiT Idrett. Så fra nå skal Elin K en gang i måneden, altså hver tredje uke, skrive de tre faste, ukentlige innleggene. Elin har jobbet i SiT i flere år, og er både erfaren som spinning- og aerobicinstruktør, resepsjonist og som treningsveileder. 

Elin og jeg har mange like og ulike sider, og med en stor felles interesse for trening, helse og livsstil tror jeg dette blir et fint supplement til mine innlegg. Elin med sine interesser og mange timer på idrettsbyggene våre vil gi bloggen et litt annet preg enn den har hatt det siste året, men det vil jeg tro kun kommer bloggen, meg og dere som lesere til gode :)

Jeg gleder meg i hvertfall til å se hva slags innlegg Elin kommer med de gangene i måneden hun har gjesteinnlegg. Og med dette innlegget vil jeg ønske Elin velkommen som gjesteblogger for første gang nå førstkommende uke!

Husk på at det bare er å fortsette å sende inn mail om ting dere lurer på, eller temaer som dere ønsker at jeg eller Elin skal ta opp her på bloggen :)


Med ønsker om en herlig søndagskveld!


Klem Nina

1 kommentar: