mandag 21. oktober 2013

Hei alle sammen!


Jeg er Elin, er 26 år og har vært å treffe i SiT Idrett både i resepsjonen, som treningsveileder og som instruktør de siste årene. Jeg er utdannet personlig trener og kostholdsveileder, spinninginstruktør og gruppetrener gjennom NIH, og har holdt på med bachelor i idrett her i Trondheim. Ved siden av dette har jeg ulike småkurs, og nå er det styrkecoach som står for tur.

Jeg har tidligere blogget som ”energiskedager”, men på grunn av for få timer i døgnet har den dessverre måttet stå i frys i flere måneder. Nå har dagene åpnet seg litt igjen, og kanskje vil det komme livstegn fra bloggen igjen. En ting er i alle fall sikkert, jeg vil være gjesteblogger her på SiT-bloggen hver fjerde uke frem til nyttår, og jeg gleder meg til å komme i gang!

Et av mange glade øyeblikk i salen

Da min store lidenskap er trening og hverdagen min tilbringes i SiTs lokaler, er det nok dette innleggene mine vil omhandle; trening og moro i SiT Idrett. Planen er å besøke andre instruktørers timer og skrive om dem. Det er jo så mange flinke folk i SiT Idrett! I tillegg vil nok ett og annet oppskriftsinnlegg også forekomme, ved siden av aktiviteter og sysler jeg gjør sammen med den lille familien min.

Familien min


Stay tuned, så sees vi snart. 

Elin

5 kommentarer:

  1. Herlig :D Gleder meg til å høre mer fra deg ;)

    SvarSlett
  2. SÅ UTROLIG KULT!! :D :D gleder meg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk alle sammen <3 dere er toppen!

    SvarSlett
  4. Godt at du er tilbake =)

    SvarSlett