søndag 27. oktober 2013

Vi ses om fire uker


Med dette innlegget takker jeg for meg frem til neste gang. Fra og med 11 november er jeg tilbake enda en uke som gjesteblogger, og vil blant annet skrive litt om dette:

Christel, Christine, Anneli, Lene, meg, Carina, Camilla og Marit Anne

En heidundrende artig seanse som deltager på ”Fight og Flight” timen til de flotte damene Christine Høyvik og Anneli Marsfjell. Det skal jeg si dere var artig! Jeg var også så heldig å fikk dele det hele med flere av mine flinke kolleger som sprekt stilte opp som svett heiagjeng.

Heidi Helgesen inviterte meg på smidigtimen sin

Jeg har også fått besøke flere av mine kollegers timer, og vil vil fortsette med dette jevnlig fremover. Blant annet vil dere få lese om Heidis evne til å skape rolige smidigatmosfære.

Sondre Bråten, meg, Astri Tangen Moen, Marthe Thorshaug og
Merethe Ihle
Kanskje vil dere også få et innblikk i helgens galskap. Dere gjør i alle fall det inne på min egen bloggside energiskedager”, som vil pustes til live igjen til uken. Vi ses der!

Klem fra elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar