mandag 31. mars 2014

Bli bedre kjent med Nora



- Navn: 
Nora Eikeland
- Stilling: 
Resepsjonist, hovedsakelig på idrettsbygget Gløshaugen
- Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Ca. 2 ½ år
- En dag på jobb fra A-Å: 
Jeg jobber stort sett på ettermiddagen og da starter jeg med å ta over for en av mine hyggelige kollegaer i SiT. Kort tid etterpå kommer det dugnadsvakt fra NTNUi som sitter med meg ut vakten. Under vakten selger jeg medlemskap, skriver ut gjestekort, setter nye kunder inn i tilbudet vårt og er behjelpelig med alt kundene måtte trenge hjelp med. 
- Hva synes du er det beste med jobben din? 
Det beste med jobben er at det så sosialt, både med SITs instruktører og ansatte som kommer innom ila jobbvakten, men også med alle kundene som er innom for å trene. Det er så mange blide og hyggelige fjes!
- Hva liker du å trene? 
Jeg er veldig glad i SiTs timetilbud med spinning, hardcore, pulsStep og den nye timen stærk som favoritter. Jeg er også glad i å gå på ski når det er vær for det.
- Hva motiverer deg til å dra på trening, når det eneste som frister er sofaen? 
Jeg blir motivert av den følelsen jeg får etter at jeg har trent, jeg vet så godt med meg selv at alt føles så mye bedre hvis jeg får meg en treningsøkt. Er jeg skikkelig umotivert tenker jeg ofte at jeg bare trenger å trene litt, da er det letter å komme seg opp, og når jeg først er på trening så blir det gjerne mer enn litt.
- Hva er din favoritt spinning-/gruppetime her i SiT?
Som sagt så har jeg flere favoritter, men nå for tiden er det kanskje stærk som troner øverst. 
- Utdannelse: 
Jeg går fjerde året på lektorutdanning i samfunnsfag, og har nettopp kommet hjem fra et utvekslingssemester i London. 
- Hva gjør du på fritiden? 
Ved siden av å trene er jeg glad i å være med venner og familie, gjerne i kombinasjon med god mat og drikke, jeg er glad i å lage mat, men ikke minst i å spise mat
- Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket? 
Når det kommer til musikk så er jeg av typen som alltid henger litt etter så ofte blir jeg inspirert av sanger jeg hører på timer. Til trening hører jeg helst på sanger som man kan synge med på (men prøver å unngå å synge høyt i rom hvor det er flere enn bare meg selv )
- Ukens spørsmål: Hva gleder du deg mest til akkurat nå? 
Akkurat nå gleder jeg meg til påske, som skal bestå av en god blanding av bypåske i Oslo og skigåing i fjellet med familie og kjæreste. Det blir helt fantastisk deilig!
- Personlig hilsen: 
Håper akkurat DU vil komme innom et av våre sentre for å benytte deg av SITs fantastiske treningstilbud!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar