torsdag 2. mai 2013

Ukens ansatt; Merethe



Navn:  Merethe Ihle

Stilling: Instruktør (step og pump)

Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Eg har jobba i SiT i snart 1,5 år nå. Startet i januar 2012.
Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Arbeidsoppgavene mine går ut på å forberede og gjennomføre gode treningstimer. Dette innebærer valg av musikk og trinnsetting (noe som ikkje alltid er like lett!) og å møte opp til timene blid, fornøyd og motiverende. Jeg skal også se deltakerne på timer, og sette av tid til å prate med de som måtte ønske det, før eller etter timen.
Hva synes du er det beste med jobben din? 
Det beste med jobben må vel være å se alle røde og svette, men fornøyde fjes etter endt time. Det er også veldig givende å se folk gi alt på timene mine. Samt det å kunne være med å formidle og spre treningsglede.
Hva liker du å trene? 
Eg er veldig glad i gruppetimer (step, pump og spinning er favorittene). Men har og fått opp sansen for jogging i det siste, så blir ein del av det når eg er hjemme i Stavanger. Bor rett ved stranden, og der er det utrolig fint å ta seg en joggetur om en føler for litt bevegelse og frisk luft.
Utdannelse: 
Eg er på mitt tredje år i lektorutdanning i samfunnsfag, så en dag skal det bli lærer av meg.
Interesser: 
Kan jo ikke legge skjul på at trening er en veldig stor interesse! Er så heldig å ha hobbyen min som jobb. Ellers er eg veldig glad i å lese bøker. Venner kommer høyt opp på listen over ting som er sentrale innslag i hverdagen. Ellers har eg fått meg jobb på Cafe Løkka (kom innom for ein kaffi eller oppfriskende smoothies etter trening på Portalen ) hvor eg stortrives!
Beste treningslåt/musikk: 
Så mangt. Vanskelig å velge. Men Nagasaki med Laurent Wery fikk fart på beinene mine under påskens joggeturer 
Personlig hilsen: 
Opp og hopp! Komme ikkje i form av å sitte på stumpen  PS! Trening i eksamenstiden er gyldig grunn til å forlate skolebøkene for ein time og to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar