tirsdag 7. mai 2013

Ukens ansatt; Carina


Navn: Carina 

Stilling: Spinning og Aerobicinstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg er på mitt tredje år som instruktør i SiT-idrett. 

Hva er arbeidsoppgavene dine?
Mine arbeidsoppgaver er å bygge opp gode og solide timer som gir deg et godt treningsutbytte. Dette ved hjelp av variert og motiverende musikk samt øvelser som gir deg en utfordring. I tillegg vil jeg veilede og pushe deg gjennom økta, slik at du kan yte maks og gjennomføre timen så godt du kan, og enda litt bedre. 

Hva synes du er det beste med jobben din?
Det beste med jobben min er alle de flotte og fantastiske menneskene jeg møter hver dag jeg er på jobb. Smilende deltakere og kollegaer gjør det lettere for meg å spre treningsglede i tillegg til at jeg får veldig mye igjen fra disse treningsglade menneskene. Jeg går alltid hjem fra jobb med et smil om munnen og gleder meg alltid til neste økt på SiT-idrett.
 
Hva liker du å trene? 
Best av alt liker jeg å trene ute i naturen. Det kan vært alt fra en rask joggetur, til padleturer på fjorden, en tur på sykkelen eller skikjøring i vintermånedene.
 
Utdannelse: 
Jeg går fjerde året på petroleumsfag ved NTNU.

Interesser: 
Alt som kombinerer idrett og natur. F.eks. skikjøring, sykling, kajakk og fjellturer. I tillegg spiller jeg tennis og liker å trene styrke på idrettssenteret. Også er jeg veldig glad i de gode vennene mine!  

Beste treningslåt/musikk:
Det finnes veldig mye bra treningsmusikk og jeg hører på mye rart. Viktigst av alt er å velge ut musikk som gjør at du får lyst til å springe raskere og hoppe høyere. Finn musikken som pusher deg gjennom økta og som gjør treningen til en herlig og god opplevelse.
 
Personlig hilsen:
Ikke glem å ta gode avbrekk og kom på trening i en hektisk eksamensperiode. Det vil gjøre deg mer effektiv og gi deg en god dose motivasjon. Både i treningssammenheng og lesesammenheng: du kan, du vil og du skal!!

Lykke til med lesing og skriving de neste ukene! Kjøra på!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar