tirsdag 21. mai 2013

Ukens ansatt; Frøydis





Navn: Frøydis Folvik Bjerkholt



Stilling: Pump- og spinninginstruktør




Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Snart 4 år



Hva er arbeidsoppgavene dine?

Ved siden av det å lage og holde timer for medlemmer, så vil jeg si at
 hovedarbeidsoppgaven er å spre treningslyst, -glede  og -kunnskap på
 en ok måte.



Hva synes du er det beste med jobben din?

At jeg får lov til å trene med folk som er heltent på spinning kl 07.15
 om mårran er utrolig gøy. Videre er det å ha en lovlig grunn til å
 spille guilty pleasures på timer en fin ting. Det å ha en treningsdate
 med førti andre er det beste sparket i rompa man kan få. Jeg digger å
 jobbe i SiT og har ikke planer om å gi meg før jeg en dag må runde av 
studietida i Trondheim!



Hva liker du å trene? 

Spinning, funksjonell styrke med feks medisinballer og kettlebells,
 ski om vinteren og sykkel ute på sommeren.



Utdannelse:
 
Går 4. klasse på Entreprenørskolen på NTNU. Før det gikk jeg Nanoteknologi.



Interesser:

For tiden; parkliv.

Friluft, foto, seiling, blogg- og avislesning, god mat og drikke, gå
 på konserter.



Beste treningslåt/musikk:
 
Trener til alt utenom dubstep og metal. Går mye i elektronisk, gjerne
 remixer og mashups.
 Skulle man finne på å springe 4 x 4 ute i finværet burde man teste
disse; (passe tempo og lengde)

 
Pendulum – Watercolour

Twin Shadow – Five Seconds

Foo Fighters – The Pretender

Metrik – Freefall



Personlig hilsen:
 
Ta en tur til Våttakammen og/eller Geitfjellet i eksamensperioden! En
 perle av en tur. 
http://ut.no/artikkel/1.7181427



Ha en deilig mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar