tirsdag 19. februar 2013

Ukens ansatt; Eirik




Navn: Eirik Vabo

Stilling: Spinninginstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
I ganske nøyaktig 1 måned, startet 18. januar.

Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Det er å lede spinning- og treningsentusiaster gjennom tre kvarter sykling og beats, hvor de både får pushet seg selv og har det gøy!

Hva synes du er det beste med jobben din? 
To ting: Å se når gjester har det morsomt mens de spinner, og alle de flotte folkene som nå er mine kollegaer.

Hva liker du å trene?
Fotball, styrke, løping, sykling/spinning og svømming.

Utdannelse:
Industriell økonomi og teknologiledelse.

Interesser:
Utenom trening da selvfølgelig?  Jakt, langrenn, telemark og kiting.

Beste treningslåt/musikk: 
Moby - Extreme Ways

Personlig hilsen: 
Hei alle sammen! Jeg heter Eirik, og er en ganske fersk spininstruktør her hos SiT. At jeg kan kombinere en av mine største interesser med jobb, og i tillegg lære fra meg det til dere, er utrolig givende og gøy! Jeg håper så mange som mulig av dere tar dere tid til å komme innom min spinningtime fredag kl. 15 på Dragvoll. Just do it! Vi ses!

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg vil gjerne å spørre om sanger du spiller når spinning.
    Jeg liker det. Så jeg har tenkt å høre at sangene når jeg spinner alene.

    Johan
    johanfebrian88@yahoo.com

    SvarSlett
  2. Heihei,

    Da har jeg videresendt kommentaren din per mail til Eirik, og forhåpentligvis får du spillelisten han bruker på spinningen om ikke så lenge! :)

    SvarSlett
  3. Hei hei,

    Han har besvart.
    Mange takk.
    Sangene er veldig bra. :D

    SvarSlett