tirsdag 20. november 2012

Ukens Ansatt; Silje S

Navn: Silje Langaas Skjeggestad

Stilling: Spinninginstruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg begynte i SiT i august i år og stortrives i jobben!
Hva er arbeidsoppgavene dine?
Som spinninginstruktør skal jeg lage varierte spinningprogrammer som motiverer deltakerne til å yte maksimalt i løpet av timen. Jeg har lyst til at det skal være litt for alle og enhver på timene mine, så jeg har det i bakhodet både når jeg velger musikk og når jeg instruerer.
Hva synes du er det beste med jobben din?
Det beste med jobben min er at jeg får møte så mange mennesker som er glad i å trene. Jeg setter også veldig pris på de som kommer på timene mine uke etter uke, da vet jeg at de er fornøyd med jobben jeg gjør!
Hva liker du å trene?
Det går selvfølgelig mye i spinning, og jeg prøver å få inn en del styrkeøkter i løpet av uka. I høst har jeg også fått opp øynene for Smidig-timene. Her får man både trent styrke og bevegelighet, som mange av oss glemmer. Det er et herlig timekonsept som jeg anbefaler alle å prøve!
Utdannelse:
Jeg går femte året på medisinstudiet, så det ligger vel litt i kortene at jeg er opptatt av trening og helse. På studiet ser jeg hver dag viktigheten av å bevege seg, og det bruker jeg som en ekstra motivasjonsfaktor.
Interesser:
Mye av tiden går jo med til trening. I tillegg er jeg mye sammen med vennene mine, og jeg synger i medisinstudentenes damekor, Bilyd. Strikkepinnene er med meg nesten over alt, så det blir nok en del egenproduserte gaver som gis bort til jul!
Beste treningslåt/musikk:
Jeg liker det meste, så lenge det har en klar og god rytme, men akkurat nå er nok en av favorittene Naturally, Dave Audé Radio Remix av Selena Gomez.
Personlig hilsen:
Nå som eksamenstida nærmer seg, vil jeg oppfordre alle til å ikke glemme trening midt oppi alt stresset! Ta deg en tur på trening og bruk økta som et pusterom fra alt kjas og mas. Det blir garantert lettere å sette seg ned på lesesalen igjen etterpå!

1 kommentar:

  1. Hello there, You've done a fantastic job. I'll definitely digg
    it and personally recommend to my friends. I'm sure they'll be benefited from this
    web site.

    Visit my web blog; buy instagram followers for 5$

    SvarSlett