torsdag 15. november 2012

Ukens ansatt; Mari A



Navn:

Mari Albrigtsen

Stilling:
Aerobicinstruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg begynte som instruktør i SiT november 2012
Hva er arbeidsoppgavene dine?
Mine arbeidsoppgaver går ut på å finne musikk og gode øvelser som skal settes sammen til en fengende og inspirerende time. Jeg skal møte opp til timene og motivere deltakerne til å pushe seg selv med å spre energi og treningsglede.
Hva synes du er det beste med jobben din?
Det beste med jobben er at det er utrolig gøy. Det er veldig kjekt å se når folk koser seg og tar skikkelig i på timene.
Hva liker du å trene?
Jeg er veldig glad i å ta meg helt ut på trening. Jeg er glad i løping, spinning, gruppetimer i sal og styrketrening.
Utdannelse:
Jeg går 3.klasse petroleumsteknologi på NTNU
Interesser:
Jeg er en sosial jente, så utenom studiene er bruker jeg mye tid på venner og selvfølgelig trening. Jeg er også veldig glad i den friske luften på både sjøen og fjellet.
Beste treningslåt/musikk:
På trening er jeg veldig glad i musikk med litt trøkk i. Jeg synes David Guetta har mange bra sanger til trening!

Personlig hilsen:
Av trening blir man glad, og husk at litt er bedre en ingenting:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar