søndag 11. november 2012

Ukens ansatt; Kristine Ø


Navn: Kristine Øvstebø

Stilling: Aerobicinstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Jeg har jobbet fast i SiT siden august i år.

Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Akkurat nå har jeg bare pump-timer, men satser på å begynne med flere typer arobictimer etterhvert.

Hva synes du er det beste med jobben din? 
Det beste med jobben er å se at det er så mange som deltar og er flinke til å pushe seg selv, det tar jeg til meg og prøver å tenke på det når jeg trener selv.

Hva liker du å trene?
Jeg er veldig glad i å gå på timer, og synes det er veldig inspirerende å se hvordan de andre instruktørene legger opp timene sine. Liker også å drive med idrett, men synes det aller beste er å gå i fjellet.

Utdannelse: 
Studerer arkitektur ved NTNU

Interesser: 
Liker å synge, er med i TKS - Trondhjems Kvinnelige Studentkor

Beste treningslåt/musikk
"I'm Sexy and I Know it"

Personlig hilsen:
Nå er snart eksamenstiden her, ta deg tid til å koble av med en treningsøkt. Da får man mer overskudd, og hjernen får slappe litt av. Stå på! :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar