torsdag 22. mars 2012

Vekas ansatt: Vilde Sofie

Navn: Vilde Sofie Michaelsen Sørdal

Stilling: Resepsjonist på Portalen


Kvor lenge har du jobba i SiT?
Siden Portalen åpnet, så det er vel snart et halvt år.

Kva er arbeidsoppgåvene dine?
Jeg sitter i resepsjonen og hilser de trenende velkommen, og selger hengelåser og medlemsskap til de som vil ha det. Ellers er det jo å holde litt orden rundt omkring på senteret; som å fylle såpevann på sprayflasker og lempe tonnevis med vektskiver. Får jeg andre spørsmål 
om for eksempel trening, forsøker jeg å svare så godt jeg kan, selv om jeg ikke har noen utdannelse på området.

Kva syns du er det beste med jobben din?
Det er veldig hyggelig når folk smiler og sier hei helt av seg selv! 
Da blir jeg glad!

Kva likar du å trene?
Jeg trener mye styrke for meg selv, og elsker følelsen av at denne 
pinglejenta sakte men sikkert blir sterkere! I tillegg er det 
ingenting bedre enn en gruppetime med skikkelig engasjement og driv. 
PulsStep er vel favoritten der, og forhåpentligvis får jeg surret meg 
til å ta instruktørkurs til høsten, slik at jeg også kan ha mine egne 
timer :)

Utdannelse: Jeg går tredje året på nanoteknologi på Gløshaugen.

Interesser: Trening er en av hovedinteressene mine, men jeg er enda gladere i å 
bake og lage mat! Jeg er også veldig glad i mange kreative 
aktiviteter, som å tegne, male, strikke og skrive. Alle disse hobbyene 
får jeg utøvet gjennom bloggen min LilleMy (www.lilleu.blogg.no), hvor 
jeg skriver om trening, legger ut selvkreerte oppskrifter og skravler 
litt om det som faller meg inn.

Beste treningslåter: Oi, denne var vanskelig. På treningsspillelista mi ligger blant annet 
følgende sanger, i alle fall:
Fluorescent Adolescent (Arctic Monkeys)
The Captain (Biffy Clyro)
When You Were Young (The Killers)
The Queen (Lady Gaga)
Downtown Boogie (Major Parkinson)

Personleg helsing: Hopp og sprett og vær glad! ^^



4 kommentarer:

  1. <3 VILDE! <3 Fineste resepsjonisten og herligste bloggen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg sier igjen: <3 ASTA! <3

      Du er den søteste og snilleste jeg vet om :)

      Slett