mandag 1. september 2014

Bli bedre kjent med Julie


Navn: 
Julie Kristoffersen Salmi

Stilling: 
Spinninginstruktør på Dragvoll og Portalen.

Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Siden 25. august, så jeg er akkurat ferdig med min første uke.

Hvordan forbereder du deg til timene dine? 
Det viktigste for meg er å ha spist og ikke minst gått på do! Skikkelig kjipt å måtte avbryte en time for å tisse :P Prøver å være ute i god tid før timen sånn at jeg får satt på musikk og sett kjapt gjennom timen. Hvis det er en ting jeg MÅ ha med på spinning så er det håndkle.

Hva synes du er det beste med jobben din? 
Det beste er nok at jeg får gjøre noe jeg elsker å gjøre. I tillegg er det gøy å trene andre og å se at de klarer å slite seg ordentlig ut på timene mine.

Hva liker du å trene? 
Selvfølgelig veldig glad i spinning. Liker også å trene styrke, og siden jeg er fra Lofoten står naturligvis fjellturer høyt på listen min.

Hva motiverer deg til å dra på trening, når det eneste som frister er sofaen? 
Har funnet ut at man ikke må tenke så mye, bare gjøre det. Jeg kommer fort på mange unnskyldninger for å ikke trene hvis jeg tenker på det, derfor er det lurt å skru av hjernen en liten stund og kle på seg treningstøyet.

Hva er din favoritt spinning-/gruppetime i SiT? Er veldig glad i spin1 og spinIntervall1 fordi det er korte og intensive timer.

Utdannelse: 
Tredjeåret på sivilingeniør i bygg- og miljøteknikk.

Hva gjør du på fritiden? 
Jeg er veldig glad i å se film og spesielt å gå på kino å se film. Ellers liker jeg å være med vennene mine å lage mat, ta et glass vin eller bare henge.

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket? 
Det er så mye bra treningsmusikk, men akkurat nå er det kanskje David Guetta – Shot me down som jeg liker best.

Ukens spørsmål: Hva var det artigste du gjorde i sommer? 
Var i to bryllup i sommer. Det ene til en venninne og det andre til storebroren min. Storebroren min giftet seg i Arguineguín på Gran Canaria. Trodde ikke jeg kom til å ha det så gøy på chartertur, men det var helt perfekt for en uke.

Personlig hilsen: Velkommen tilbake til Trondheim alle studenter! Håper jeg ser alle sammen på SiT! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar