tirsdag 16. september 2014

Bli bedre kjent med Ingvild

Navn:
Ingvild Homb Reistad


Stilling:
Kjører timene PulsStep, BosuStyrke og mosjon på Dragvoll.

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Siden august 2014, så jeg er ganske ny :)

Hvordan forbereder du deg til timene dine?
Pakker treningsbagen som må inneholde musikk, sko og drikkeflaske og hører på noen av sangene mine for å komme inn i treningsmodus!


Hva synes du er det beste med jobben din?
Det å kunne kalle trening for jobb, må jo være det aller beste!! Men det å stå foran en gjeng og se at de både smiler og gir alt, er også veldig motiverende.


Hva liker du å trene?
Jeg er en gruppetimeentusiast, og SiT sitt tilbud passer meg derfor midt i blinken :) Jeg er også glad i å ta en joggetur ute, eller gå en fin tur i fjellet.

Hva motiverer deg til å dra på trening, når det eneste som frister er sofaen?
Jeg pleier alltid å planlegge treningsukene mine, og bryter sjelden avtaler med meg selv. Derfor vinner sjelden sofaen, som dessuten er enda bedre etter gjennoført trening.


Hva er din favoritt spinning-/gruppetime i SiT?
I fjor ble jeg veldig glad i Pump-timene, men nå har også PulsStep kommet høyt opp på lista.


Utdannelse:
Går 2.året på grunnskolelærerutdanninga ved HiST.


Hva gjør du på fritiden?
Mye av fritiden min går jo til trening, men jeg har også akkurat meldt meg inn i samfundet,
og blir å se bak en av barene der i høst. Ellers er jeg veldig glad i å være sosial med venner, og sier aldri nei takk til en fest :)

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Jeg er dessverre veldig mainstream når det gjelder musikk, men akkurat nå er denne sangen en favoritt: Bastille - Pompeii (Kat Krazy Remix)

Ukens spørsmål: Hva er ditt beste sommerminne?
Jeg var på Bislett stadion fredag 22/8 på Findings festival, og det var virkelig en opplevelse. Avicii på scene, var en fantasktisk avslutning på en flott sommer.

Personlig hilsen:
Håper mange tar turen innom for å prøve timene mine i høst!
Vi sees : )) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar