torsdag 28. august 2014

Ta vare på følelsen av sommer


Sommeren er på hell, og allerede neste uke tar september måned over. Vi merker at det er kjøligere i luften, og kjenner at her i Trondheim melder snart høsten sin ankomst. Høstsemesteret byr gjerne på mye varierende vær, slik det alltid er i Trondheim. Likevel vet vi at det også pleier å være en god del av de skyfrie og strålende soldagene. Og disse dagene har jeg bestemt meg for å ta vare på og utnytte godt.

Fine frøkner på toppen av Geitfjellet

Bare nå sist helg var det fantastisk vær her i byen, og da er det beste jeg vet å dra opp i marka. Enten i bymarka eller i estenstadmarka, for å løpe, gå tur, eller bare være ute i naturen, rett og slett. Sist helg gikk jeg opp til Geitfjellet, som har blitt veldig populært blant byens studenter, sammen med mine to gode venninner Christel og Marit Anne, som du begge har møtt her på bloggen tidligere. Marit Anne jobber fortsatt som instruktør her i SiT, mens Christel var ferdig i turnus før sommeren, og gir seg nå som instruktør hos oss, dessverre. Men slik er det når vi jobber på en arbeidsplass med hovedsakelig studenter som kollegaer. 



Det ble en fantastisk tur i marka. Solen stekte og varmet såpass at vi egentlig bare hadde trengt å ha på shorts og t-skjorte! Og det er ikke hver dag det er så deilig i slutten av august her i Trondheim. Så mitt tips er å huske å nyte disse strålende dagene litt ekstra, slik at følelsen av sommer sitter i kroppen så lenge som mulig utover høsten :)

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar