mandag 25. august 2014

Bli bedre kjent med Maren



Navn: Maren Smedsrud Rasmussen

Stilling: Resepsjonist, hovedsakelig på Gløshaugen

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Siden midten av august, så jeg er relativt fersk i gamet :)

En dag på jobb fra A-Å: Dagene på jobb så langt har gått med til å aktivere/registrere adgangskort og nye medlemmer, være sikker på at alle som kommer føler seg velkomne, samt sørge for at det er pent og ryddig i lokalet. Jeg har også truffet mange hyggelige kollegaer!

Hva synes du er det beste med jobben din? Jeg synes absolutt det er trivelig å få møte så mange nye og forskjellige mennesker i løpet av hver vakt. Det er også veldig inspirerende og motiverende å jobbe i et så sporty miljø!

Hva liker du å trene?
Jeg er veldig fan av spinning, så det er nok det det går mest i hos meg. Ellers er jeg veldig glad i å komme meg ut i naturen – frisk luft er bra! Jeg synes også det er gøy å spille fotball.

Hva motiverer deg til å dra på trening, når det eneste som frister er sofaen?
Da tenker jeg på den fantastiske følelsen jeg kommer til å få etterpå, og hvor fornøyd jeg blir med meg selv etter en treningsøkt. Det skjer ikke ofte at jeg angrer på at jeg dro! :)

Hva er din favoritt spinning-/gruppetime i SiT?
Step&Core har lenge vært en av mine favoritter. Det at den går så tidlig gjør at man kan kickstarte dagen, og det liker jeg! I tillegg er jeg jo ofte å finne i spinningsalen. Spin2 på lørdager er nok min favoritt for tiden:)

Utdannelse: Jeg går nå mitt fjerde år på lektorutdanningen ved Dragvoll, der jeg har engelsk som hovedfag og historie som andrefag. Trives veldig godt, også har jeg så flotte medstudenter!

Hva gjør du på fritiden? På fritiden er jeg stort sett mye med venner, kjæresten, og også familie når jeg er hjemme i Hokksund. I tillegg går det jo mye tid til skole og trening. Trening MED venner er en fin kombinasjon:)

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Jeg hører på veldig mye forskjellig, men for tiden består treningsmusikken av Biffy Clyro. De kan sakene sine de gutta der, altså!

Ukens spørsmål: Hva var det morsomste du gjorde i sommer?
Var på en tre uker lang roadtrip i USA, en fantastisk bra tur :)

Personlig hilsen:
Gleder meg til en morsom og sprek høst med SiT-idrett! Ser frem til å se dere alle på trening :) Kom gjerne for å slå av en prat – det er alltid koselig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar