søndag 2. februar 2014

Beste minne fra Sit idrett


Trondheim er studentenes by, og Sit Idrett er studentenes treningssenter. Nye studenter starter derfor hos oss hele tiden, mens andre slutter fordi studieårene er slutt. 


De fleste blir kun boende i noen år av gangen, men mange av de årene blir tilbragt på våre treningssentre, der mange vennskap og minner dannes.

Jeg vil gjerne få høre hva ditt beste treningsminne er. Kanskje er det fra en artig samtale i garderoben etter trening, kanskje på en gruppetime, eller den gangen du satt ny rekord i en styrkeøvelse? Uansett hva det måtte være, hadde det vært hyggelig om du delte det med oss. 

Skriv om det i kommentarfeltet under. Dette blir spennende! 
Klem fra Elin

12 kommentarer:

  1. Jeg har svært mange gode minner, og det er vanskelig å velge 1. Men noen gode minner er å se gleden til deg når du så at Deborah og jeg kom inn i salen, og så også pratene vi har hatt etterpå, spesielt etter Steppump på fredagene! :-D
    Vi ses på steppump i morgen! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Med deg mener jeg Elin! ;-)

      Slett
    2. Så herlig! Det er ingenting så bra som litt skravling etter timene ;)

      Slett
  2. Enkelt!;) Tirsdagstimene med Ida (puls) i A-salen på Gløs i 2009-2010. Måtte skynde seg hjem til Greys etterpå ;)

    Den timen var helt vanvittig bra og vennegjengen gleda seg hver gang :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det høres skikkelig koselig ut, nå en vennegjeng reiser sammen. Det blir liksom en helt egen stemning av slik!

      Slett
    2. Tirsdagstimene i Armfeldtsalen var ukas høydepunkt for meg også!! Og ingenting var bedre enn å synke ned i sofaen til Grey's etter en herlig time i Armfeldtsalen ;)

      Slett
  3. Jeg husker en entusiastisk instruktør (type: skremte nesten alle som skulle inn på timen med sin iver) som var vikar på mine faste søndagstimer på Gløs for noen år siden. Hun hadde ikke noe corebarprogram og kjørte derfor pulsstep i stede. Det var den hardeste timene jeg noen gang hadde vært på! Men etter at hun hadde dukket opp som vikar på disse timene i en månedstid så var jeg helfrelst og bare måtte ha mer av denne intensiteten og denne jenta!

    SvarSlett
  4. Mitt beste treningsminne er fra når jeg var 18 år og aldri bedre trent. Må tilbake til den formen og er allerede i gang! Morsomt å lese om dere!

    SvarSlett
  5. Mine første pulssteptime med Ida K for noen år siden. Jeg liker harde og varierte timer, så før dette var det kun Elin sine timer som gjaldt. Men denne søte, relativt ferske instruktøren tok helt av og viste seg å være helt rå! Etter dette begynte jeg å gå både på pulsstep og corebar med Ida K, og begynte å skjønne at corebar kan være ganske hard time det og. Hun perfeksjonerer programmene sine, bruker bra musikk og får meg til å gi alt hver gang! Hun kommer med en gang og sier ifra om teknikken svikter, eller om jeg begynner å slappe litt av. Anbefales!

    SvarSlett
  6. Jeg husker min første spinningtime tidlig i september. Det var Spin1, altså 45 minutter, og jeg var helt utkjørt etterpå. Armene verket, jeg hadde gnagsår i rompa, melkesyra i lårene ville omtrent aldri gi seg, og jeg tenkte "aldri mer". I dag kom jeg hjem etter min andre Spin3-time, og jeg er så utrolig GLAD for at jeg fortsatte, for nå har mye bedre utholdenhet, jeg får utløp for kondistreningen på denne måten siden jeg ikke er noe glad i å løpe, óg; jeg får komplementer for lår/rumpemuskulaturen min, og jeg kjenner jeg vokser 10 centimeter bare av at noen nevner det. Digg.

    SvarSlett
  7. Many memories... what I miss most are the kind and smiley people there. :)

    SvarSlett