mandag 23. september 2013

Bli bedre kjent med Marthe T


Navn: Marthe Marie Thorshaug

Stilling: Instruktør/resepsjonist 


Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Jeg har jobbet som instruktør i halvannet år, og begynte som resepsjonist nå i høst. 

Hvilke timer har du dette semesteret? 
Dette semesteret har jeg step/pump, kick-off og smidig 

Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Arbeidsoppgavene mine som instruktør er å legge opp til morsomme og effektive timer som gir mest mulig utbytte for deltakerne. Som resepsjonist går det stort sett i å være blid og imøtekommende. 

Hva synes du er det beste med jobben din? 
Det beste med jobben min er at jeg får jobbe med noe jeg brenner for (trening)! Og at når timene virkelig klaffer for deltakerne og de går ut av timen smilende og sprut rød i ansiktet, så kan jeg gå hjem med et stort glis om munnen
Hva liker du å trene? Jeg liker å trene tung styrketrening, dans og akkrobatikk.
Utdannelse: Jeg tar bachelor i Bevegelsesvitenskap
Hva gjør du på fritiden? På fritiden er jeg egentlig en skikkelig sofagris. Jeg liker å slappe av med en god tv-serie eller et spill og bare koble helt av. Hvis ikke er en tur ut på kafe eller å traske rundt i byen eller i marka med venner, noe jeg og liker veldig godt  
Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket? Jeg er veldig glad i musikk med skikkelig trøkk, så hard rock, house og dubstep får meg gjerne til å nå toppen nå om dagen går det en del i Power Glove av Knife Party, og en som alltid går igjen er Drag the waters av Pantera. 
Personlig hilsen: Husk at restitusjon er en av nøklene til gode resultater når det kommer til trening så spis godt og sov mye, sånn at dere kan ta den helt ut når dere er på trening

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar