tirsdag 3. september 2013

Bli bedre kjent med Asbjørn



Navn: Asbjørn Lavold

Stilling: Spinninginstruktør (vikar)


Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Ca. en uke

Hvilke timer har du dette semesteret?
Dette semesteret har jeg vikartimer i spinning

Hva er arbeidsoppgavene dine?
Jobben min er å planlegge og gjennomføre spinningtimer, og å gi deltagerene en god og inspirerende treningsøkt!

Hva synes du er det beste med jobben din?
Har bare hatt en time så langt, men tror nok det beste blir at jeg kan få med deltagerene på noe jeg blir kjempegira av selv, og som de også forhåpentlighvis blir gira av å være med på!

Hva liker du å trene?
Det går mye i spinning og styrketrening, men liker godt å klatre også! Er også digg å gå ute når høstværet er fint.

Utdannelse:
Går tredje året på lektor i historie, har tidligere gått på siv.ing på gløs

Hva gjør du på fritiden?
Jeg liker som sagt å trene og klatre, se film , høre på musikk, og hifi, ellers krever jo studenthverdagen sitt!

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Warrior's dance av prodigy, har bare brukt den selv en gang, men jeg har hørt den på andre sine timer, og blir skikkelig gira av den!

Personlig hilsen:
Prøv forskjellige typer trening, både på senter og utenfor senter, og finn noe som blir gøy å holde på med, da blir det så digg å trene!

1 kommentar: