fredag 5. oktober 2012

Ukens ansatt: Klara


Navn: Klara Då

Stilling:
Gruppeinstruktør. Har spinning denne høsten.


Hvor lenge har du jobbet i SiT?
 Jeg begynte desember 2011.

Hva er arbeidsoppgavene dine? Mine oppgaver som instruktør innebærer å finne musikk og legge opp timer som gir deltagerne et positivt utbytte. Timene skal være motiverende, variert og gjerne ha ”jeg gir 110% ” faktor. 

Hva synes du er det beste med jobben din? Følelsen jeg får på spesielt siste sang/intervall. Når samtlige (inkl. meg) ser ut som en rød tomat og kanskje hører sin egen puls bedre enn musikken! Elsker å se en sliten gjeng forlate spinningsalen med et smil. Hvis det i tillegg kommer deltakere bort med en hyggelig kommentar så er jeg tatt. Må også si at det er veldig bra arbeidsmiljø hos SIT idrett. Veldig blid gjeng som stiller opp for hverandre ved sykdom og sånt!

Hva liker du å trene? Jeg liker det meste. Om sommeren prøver jeg å trene ute så mye som mulig. Da blir det mye løping, sykling og kanskje et par dueller i tennis. Ellers trener jeg en del styrke med styrkeprogram lagd av de flinke treningsveilederne på huset. Har også begynt å bli glad i fjellturer. Kanskje jeg skal prøve å bestige et høyt fjell i året?

Utdannelse: 4.året på Bygg- og miljøteknikk, NTNU. Har videre valgt konstruksjon som studieretning.

Interesser: I tillegg til all treninga liker jeg å bruke tida med gode venner og familie. Ellers er jeg utrolig glad i å reise og oppleve nye kulturer.

Beste treningslåt/musikk: Vanskelig å nevne en låt. Hører på det meste som motiverer meg.

Personlig hilsen: I en hektisk hverdag er det viktig å planlegge uka slik at treninga ikke blir glemt. Pakk bagen kvelden før slik at den står ved døra på vei ut. Prøv forskjellige timer på sentrene og finn noe som gir deg treningsglede. Make every second count! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar