lørdag 27. oktober 2012

Ukens ansatt: Karoline



Navn: Karoline Solheim
Stilling: Spinninginstruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Jeg begynte i August i år. Føler meg heldig som jobber her på senteret, det er kjempegøy!
Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Samle bra treningsmusikk, sette sammen et energifullt og motiverende spinningprogram, møte opp til timen med et smil om munnen, og få alle i salen til å få en treningsøkt hvor svetta renner og pulsen går til topps!
Hva synes du er det beste med jobben din? 
Følelsen jeg får gjennom en spinningtime når jeg ser deltagerne jobber hardt, men samtidig ser at de koser seg. Det er så godt med en skikkelig hard treningsøkt mellom leseøktene i livet som student, hvor man får koblet fra og får ny motivasjon. Det er utrolig gøy å se alle som er fylt opp med ny energi og godt humør når de går ut av salen.
Hva liker du å trene? 
Det jeg alltid har likt best med trening er det å trene sammen med andre, enten det er løping, sykling eller ski. Gjennom oppveksten min har jeg prøvd mye forskjellig, men nå i hverdagen er jeg veldig glad i trening inne på senteret, hvor jeg liker godt en fin variasjon mellom saltimer og trening ute i studio.
Utdannelse: 
Jeg studerer til å bli sykepleier. Er nå i siste innspurt, og er ferdig til sommeren. Det gleder jeg meg til :)
Interesser: 
Venner betyr mye for meg, og jeg tilbringer mye tid sammen med de. Ellers går mye av tiden til studier, trening og jobbing på St. Olavs Hospital.
Beste treningslåt/musikk: 
Remix av kjente sanger er alltid en slager på spinning, mange kjenner igjen låten og syns det er gøy med en ny vri som gir masse energi. En sang som alltid får kroppen til å smile i en treningsøkt er Jasper Forks sin versjon av ”River flows in you”.
Personlig hilsen: 
Stå på, tren så kroppen har det bra, og du blir glad 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar