torsdag 25. oktober 2012

Trening med mening - vel gjennomført!

Jakob og Silje L - fit for fight
I går gikk "Push the limits" av stabelen 19.30 på Portalen! Dette var en team teach time vi i SiT arrangerte til inntekt for ISFiT og støtt en deltager.

Det kostet 50 kroner å være med, og pengene som kom inn går med til å hjelpe litt mindre priviligerte mennesker fra et annet sted i verden, slik at de kan komme hit til Trondheim å få være med på ISFiT-festivalen i februar 2013.

Silje L og Jakob hadde laget et forrykende program, med spenning og mystikk som hovedtema, hvor alle fikk muligheten til å utfordre seg selv - derav "push the limits".

En artig, spennende og vel gjennomført time!

Spenning og mystikk fra første sekund!

Stilig oppstilling i det timen starter

Etter hvert kom lyset på - og energien stod i taket!

Engasjerte, og utrolig dyktige instruktører!

Flotte instruktør Marthe var også på timen, og gav alt!
"Det var knallbra! Veldig gjennomført, i forhold til tema, musikk, lysbruk og koreografi. Instruktørene sammarbeidet bra, og jeg kommer til å være støl fra topp til tå! Var hard jobbing, og masse utfordringer, som jeg selv syns er utrolig gøy!" - Marthe 

Kjempeflinke deltagere, utrolig artig å se på! :)


Knalltøffe og flinke deltagere gav alt gjennom hele timen - en fornøyelse å se!

"For ein kveld!! Eg hadde det utrulig artig saman med den herlige gjengen som kom for "trening med mening". Eg syns timen blei utrulig bra og fekk trent godt, og håper deltakerne føler det likeins. Tusen takk til Jakob for eit herlig samarabeid, takk til SiT og ISFiT som ga oss mulighet til å lage programmet og sist men ikkje minst, takk til alle som var med på timen og skapte god stemning og samtidig ga pengar til "støtt ein deltakar"!" - Silje L 

"Jeg storkoste meg, og syntes det var artig at så mange tok seg tid til trim og veldedighet" - Jakob


Les mer om ISFiT her!


Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar