tirsdag 27. september 2011

Ukens ansatt: Tonje

Navn: Tonje Holmsen

Stilling:
Aerobicinstruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg starter i SIT as we speak og har min første time onsdag den 5. oktober, da har jeg Step 16:00, Core 16:30 og Afro 17:10 som jeg skal kjøre fast nå fremover mot jul. Tidligere jobbet jeg i SiÅs (studentsamskipnaden i Ås), det vil si at jeg har vært gruppetreningsinstruktør for studenter og foreleserer på universitetet for miljø og biovitenskap.

Hva er arbeidsoppgavene dine?

Jeg kjører så og si alle type timer bortsett fra yoga og pilates. Jeg har jobbet som instruktør i 6 år i ulike kjeder som ACTIC, SiÅs, Elixia og noen private idrettslag.

Hva synes du er det beste med jobben din?

Jeg elsker å være instruktør og jobbe som motivator. Det å trene og motivere andre til å trene er inspirerende og gøy!

Hva liker du å trene?

Min store lidenskap er dansetimer, der man kan slippe seg litt løs. Dans er en fantastisk måte å trene kondisjon, styrke, bevegelighet og fleksibilitet samtidig som man har det gøy.

Utdannelse:

Når jeg ikke er treningsinstruktør studerer jeg og går nå 4. året i samfunnsøkonomi på Dragvoll.

Personlig hilsen:

I en ellers så stressende og hektisk hverdag er det ikke hver dag trening er første prioritet. Det er viktig at man bruker tid på finne ut hva man selv liker og hva man får best utbytte av, slik at trening ikke blir en plikt og noe man føler man MÅ gjennomføre. Finn ut av hva dere syns er best og la dere inspirere. Utfordre dere selv, og dra på timer dere kansje ikke før har vært på før.:)
Jeg håper jeg ser dere på timene mine fremover - jeg gleder meg masse til å kanskje utfordre og inspirere noen av dere! :)
Sees på onsdag! :)

1 kommentar:

  1. Gleder meg til onsdag, dette blir bra! Synd Marit Sofie er borte, håper hun kommer tilbake etter jul. Savner timene hennes selv om det har vært veldig flinke vikarer. :)

    SvarSlett