onsdag 14. september 2011

Ukens ansatt: Dina

Navn: Dina Misund

Stilling: Spininstruktør og forhåpentligvis corebarinstruktør etterhvert.

Hvor lenge har du jobbet i SiT? Jeg begynte nå i høst, så er relativt ny :) Trives godt så langt!

Hva er arbeidsoppgavene dine?

Som spininstruktør handler det om å gi både "brød og cirkus". Det vil si at innholdet i timen må være av høy
kvalitet så vel som at jeg som instruktør skal være motiverende og spre treningsglede.

Hva synes du er det beste med jobben din?
Det må jo være å få betalt for å gjøre noe jeg synes er gøy. Det er alltid fint når folk kommer tilbake til timene, når timen er full og når man får gode tilbakemeldinger :) Men det aller beste er når folk blir skikkelig slitne etter timene mine, da har jeg nådd mitt mål.

Hva liker du å trene?
Jeg har spilt aktivt fotball i alle år, så det er nok favoritten. Ellers er jeg glad i det meste som har med trening å gjøre, alt fra fine gåturer i bymarka til knallharde spinningtimer :)

Utdannelse:
Har akkurat begynt på master i Bevegelse- og idrettsvitenskap ved NTNU. Holder meg nærme idrettsbygget med andre ord.

Interesser:
Musikk er en stor del av livet mitt, jeg synger og spiller gitar og ga i fjor ut mitt første album. Utenom det går mye av fritiden til familie og venner, og fotballtrening.

Personlig hilsen:
Finn en treningsform du liker, utnytt naturen på fineværsdagene, tørr å pushe grensene dine, og føl at du MÅ trene når du egentlig ikke har lyst! Ellers finnes det et kjempetilbud på SIT og NTNUI man kan benytte seg av, sjekk det ut!
Dina :)



Sjekk ut:
Dina Misund – Listen
Hilsen Marit Anne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar