onsdag 2. november 2011

Ukens ansatt: Camilla

Navn: Camilla Dahl Matre

Stilling: Aerobic- og spinninginstruktør
 
Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Siden februar i år, så er rimelig fersk!
 
Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Dette semesteret har jeg bosupuls, mosjon, spin1 og pump. Jeg jobber hele tiden med å finne musikk og øvelser til timene mine. Målet er jo å lage timer som motiverer til innsats i seg selv, men også selv pushe deltagerene underveis.
 
Hva synes du er det beste med jobben din? 
Det er skikkelig digg å oppleve at deltagere gir alt på en time! I tillegg er det litt luksus å få betalt for å trene :P Og all den energien og overskuddet man får av det er heller ikke feil. 

Hva liker du å trene? 
Jeg har vært veldig glad i gruppetimer siden jeg begynte på treningssenter som 15-åring. Favoritter akkurat nå er spinning, step, bosu og corebar. Om sommeren går jeg litt i fjellet. 

Utdannelse: 
Er nesten halvveis i 5-årig lektorutdanning med språkfag. Fagene mine er engelsk og fransk.
 
Interesser: 
Jeg er selvfølgelig veldig interessert i språk i tillegg til trening ;) Også veldig glad i film.

Personlig hilsen: 
Finn en treningsform du liker og gjør treningen til en vane. Utrolig hvor mye ekstra energi du da får i studiehverdagen! Anbefaler alle å ta en tur innom BosuPuls på Dragvoll på mandager hvis du vil ha en hard kondisjons- og styrketime med ekstra bonustrening på kjernemusklatur :D

2 kommentarer:

  1. Knallbra bilde av deg Camilla :)
    Du er knallsporty, jeg er stolt av deg <3

    SvarSlett
  2. Camilla er toppen, det kjenner jeg på kroppen! Du er kjempeflink =)

    SvarSlett