onsdag 9. november 2011

Ukens ansatt: Astri

Navn: Astri Tangen Moen
 
Stilling: Spinninginstruktør og resepsjonist

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg har jobbet i Sit idrett som instruktør i 2 1/2 år, og som resepsjonist i bare noen måneder, begynte i august!
 
Hva er arbeidsoppgavene dine?
Arbeidsoppgavene varierer litt etter hvor jeg er, om det er i spinnsalen eller i resepsjonen, men det viktigste med begge jobbene er å være blid og imøtekommende mot de som kommer for å trene hos oss! :) Som instruktør er det dessuten viktig å ha gode timer som inspirerer medlemmene til å komme tilbake igjen gang på gang! I resepsjonen går det mer på å passe på at alle medlemmene trekker kortet sitt og har gyldig medlemskap ;) ellers er det nå å hjelpe til med det folk trenger hjelp til! :)

Hva synes du er det beste med jobben din?
Det beste med instruktør jobben er når jeg ser medlemmene kjøre på og gi det de har på timene mine,
og at selv om det er tungt på timen, så går de smilende ut etter timen! Dessuten er det å være instruktør den kuleste jobben jeg har hatt! Å trene til utrolig kul og givende musikk, med mange motiverende medlemmer er utrolig artig :)
 
Hva liker du å trene?
Når jeg ikke har timer, trener jeg endel styrke, sykler på sommeren, og prøver å gå litt på ski på vinteren!
 
Utdannelse:
Har kommet meg gjennom en bachelor i samfunns-og idrettsvitenskap, og er nå godt inn i første semesteret på Master i det samme.
 
Interesser:
Det jeg interesserer meg mest for er jo trening, så må vel nesten skrive det :) Trening tar opp mesteparten av fritiden min!
 
Personlig hilsen:
Husk å trene det du liker, og ha det gøy hele veien! Trening skal ikke være kjedelig! :):) Dessuten er det viktig å huske å fortsette å trene nå i eksamenstida! Hjernen trenger litt pause fra all lesinga, og hva er vel ikke bedre enn en treningsøkt da!? Vi må jo ta vare på den i eksamenstida også! :)
Håper vi sees på trening :)

1 kommentar:

  1. Herlige Astri! Det er alltid så godt å møte deg i resepsjonen og sladre om vann og mann og bare trives med å være til! :-)

    SvarSlett