tirsdag 29. april 2014

Bli bedre kjent med Ingeborg



Navn:
Ingeborg Oftedal

Stilling:
Resepsjonst

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Begynte desember 2012.

En dag på jobb fra A-Å:
Jeg har fast vakt på onsdagsmorningen, og begynner alltid dagen med å ta en runde rundt på senteret for å se om alt er som det skal og klart for treningsglade morgenfugler. Mine arbeidsoppgaver går ut på å registrerte kunder, skrive gjestetreningskort, passe på at alle registrerer seg og ønske alle velkommen til senteret.

Hva synes du er det beste med jobben din?
Det beste med jobben er alle de hyggelige menneskene som kommer innom og den sporty atmosfæren. Jeg blir veldig inspirert av de trenende, så det blir alltid en treningsøkt på meg når vakten er over.

Hva liker du å trene?
Jeg har blitt veldig glad i å trene styrke det siste året, i tillegg spiller jeg håndball og squash innimellom.

Hva motiverer deg til å dra på trening, når det eneste som frister er sofaen?
Jeg har en treningspartner som motiverer meg veldig og drar meg opp av sofaen når det trengs! I tillegg til motivasjon er det både sosialt og morsomt å trene med andre :) Jeg får også motivasjon gjennom å ha et treningsprogram med delmål hver uke, da er det lett å se framgang.

Hva er din favoritt spinning-/gruppetime?
Min favoritt gruppetime er corebar, det er både morsomt og tungt, og en trenger ikke være supergod på trinn for å klare å følge med.

Utdannelse:
Jeg går mitt tredje år på informatikk.

Hva gjør du på fritiden?
På fritiden liker jeg å trene, og være med venner og familie. Jeg holder på med bacheloroppgaven min dette semesteret, så mye tid går til skole. Jeg syns også det er deilig å slappe av med en god serie eller film etter en lang dag på skolen.

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Jeg liker å trene til favorittmusikken min som er alt fra Rihanna til Karpe Diem. Bare det er en låt jeg kan drømme meg bort i er jeg fornøyd :) Favorittlåten for øyeblikket er “Waves” av Mr Probz og Robin Schulz.

Ukens spørsmål: Beste minne fra påsken 2014?
I påsken var jeg i Kina, så beste minne var å gå på den kinesiske mur.

Personlig hilsen:
Lykke til med eksamen og trening fremover, så ses vi på portalen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar