tirsdag 8. april 2014

Bli bedre kjent med Christopher



- Navn:
Christopher M. Vagnild

- Stilling:
Resepsjonist, hovedsakelig stasjonert på Dragvoll idrettssenter.

- Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Cirka 4 måneder, startet rett etter nyttår.

- En dag på jobb fra A-Å:
Mine faste vakter er på fredagsmorgen, da går ofte de første timene med på å gjøre klart for at gjestene skal bli møtt med en atmosfære som fører til en god start på dagen og et godt utgangspunkt til helgen. Videre er jeg blant annet hersker over Matbaren og «portvakt» for squashbanene i denne tidsperioden. Det er oppgaver jeg verdsetter høyt og vokter de begge med livet som innsats.

- Hva synes du er det beste med jobben din?
Det beste med jobben er å kunne jobbe på en plass der du uansett ville brukt mye av tiden din. For meg gjør dette at det nesten ikke blir en «jobb», men heller en plass jeg gleder meg til å dra til hver dag. De flinke folkene som jobber der og smilende gjester er selvfølgelig med å forsterke denne følelsen.

- Hva liker du å trene?
Må innrømme at jeg ikke er så ivrig på gruppetimene som jeg kanskje burde ha vært. Så mesteparten av treningstiden min brukes på styrkerommet.

- Hva motiverer deg til å dra på trening, når det eneste som frister er sofaen?
Det som alltid har motivert meg når det kommer til å gjøre en god innsatts på trening er konkurranseaspektet ved det. Ikke nødvendigvis profesjonelle stemner og sånn, men opp mot kamerater og deres prestasjoner – alltid noe å strekke seg etter!
Men hvis motivasjonen er på bunn, hjelper det alltid å gjøre et «youtube-søk» på: «motivational quotes». Da går det ikke mange minutter før du er på vei til trening igjen!

- Utdannelse:
Er halvveis i en bachelorgrad i linja «IT-støttet bedriftsutvikling».

- Hva gjør du på fritiden?
På fritiden går en del av tiden til fotball og 6.divisjonslaget Jonsvatnet IL. Sier også sjeldent «nei takk» til en lørdagskveld med usikkert innhold.

- Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Jeg har to spillelister jeg bruker når jeg trener. Enten er det innen house- eller hiphop sjangeren.
Favorittlåt for øyeblikket må være: I Am (Deorro remix) – Sick Individuals, Axwell, Taylr R. Blir alltid klar for neste øvelse når den kommer på.

- Ukens spørsmål: Hva skal du i påsken?
Første halvdel av påsken blir jeg å treffe i resepsjonen på Dragvoll, andre halvdel blir jeg å finne i skiløypene i Meråker.

- Personlig hilsen:
God påske og YNWA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar