fredag 25. april 2014

Kveldstur til Geitfjellet

Her om dagen ble jeg invitert med på kveldstur i Bymarka av min gode kollega og venninne Elisabeth. Elisabeth og jeg møttes i 8-tiden i sentrum, og syklet sammen bort til Ila og videre opp alle de bratte bakkene til toppen av Sverresborg. Der parkerte vi syklene, og tok fatt på den bare og relativt tørre stien oppover til Våttakammen og videre innover til Geitfjellet. De bratte bakkene opp til første topp gjorde at det var nok å bare gå i hurtig tempo for å kjenne det godt i beina og for å få opp pulsen. Dessuten er det godt å bare gå når man skal oppdatere hverandre på alt det morsomme man har gjort i påskeferien!
Fine Elisabeth med Trondheim i bakgrunnen
Etter et lite stopp på Vattakammen med innlagt fotosession, tok vi stien videre opp til Geitfjellet. Og uten at det var planlagt, rakk vi akkurat solnedgangen der oppe nøyaktig 21.16! En fantastisk utsikt over hele trondheim, i deilig vårvær og varmegrader gjorde turen komplett! Området ligger i fin avstand til sentrum, og det tar ikke lang tid å løpe eller sykle opp til marka, for så å ta turen videre innover en av de mange stiene. 

Selv om jeg selvfølgelig håper du fortsetter å komme på timene våre her i SiT fremover mot sommeren, og ikke minst at du legger turen innom sentrene våre for å trene litt ordentlig tung styrketrening, håper jeg også inderlig at du benytter deg av den vakre naturen og mulighetene vi har for litt andre treningsopplevelser her i Trondheim! 

God tur!

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar