mandag 6. januar 2014

Velkommen tilbake!

Velkommen tilbake til et nytt treningssemester her i SiT Idrett. Denne uken starter en moderert timeplan opp, med et utvalg gruppetimer på de ulike sentrene våre. Og fra og med neste uke er det oppstart for den ordinære gruppetimeplanen. Oversikten over semesterets timer finner du i bookingsystemet vårt. Som vanlig velger du senter, timetype og ukenummer i linjen over selve timeplanen. De fleste timene fra høstsemesteret fortsetter på planen, men det er gjort noen små endringer :)

Det er også noen nye instruktørfjes å se her i SiT Idrett dette semesteret, og jeg tror jeg kan si på vegne av alle instruktører, treningsveiledere, resepsjonister og PT´er at vi gleder oss veldig til et nytt, svett og herlig vårsemester!

Det er bare å fortsette å følge med både her på blogge, på nettsidene våre og på facebook for informasjon om kurs vi holder, priser for medlemsskap, timebeskrivelser, åpningstider og mye annen morro!

Jeg må også si at jeg gleder meg veldig til et nytt blogge-semester, og er det noe du ønsker at det skal skrives om, er det bare å sende en mail til sitblogg@gmail.com eller legge igjen en kommentar i kommentarfeltet her på bloggen :)

Nyttårsklem fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar