onsdag 1. januar 2014

Godt nytt år 2014


"Today is the first blank page of a 365 page book. Write a good one."

Godt nytt år, kjære alle sammen! 

Enda et år har gått, og 2013 ble alt i alt et fantastisk år synes jeg. Jeg vil benytte anledningen til å takke dere alle, både kolleger og alle medlemmer her i SiT Idrett for et supersprekt, morsomt og spennende år. 

2014 har akkurat begynt, og jeg må si jeg ser fremover til et nytt og givende år. Her i SiT Idrett har vi mye spennende og morsomt på agendaen, og allerede førstkommende mandag starter vi opp igjen med en redusert gruppetimeplan. Uken etter, altså fra mandag 13.januar, starter hovedtimeplanen opp for fullt på alle sentrene våre! Det ser i hvertfall jeg frem til, og det blir godt å komme skikkelig i gang med treningen igjen.

Og har du som meg mål om at 2014 skal bli det sprekeste og sunneste året noen sinne? Ja, da er det bare å sette i gang da! Hva venter vi på?

Nyttårsklem fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar