søndag 26. januar 2014

God søndag!

Dagene i det nye året flyr virkelig av gårde, og enda en uke går mot slutten. I morgen starter nok en ny uke, og det er klart for Elin K sin første uke som gjesteblogger i 2014. Den kommende uken byr på mye morro, og allerede på tirsdag arrangerer vi "Let´s move" på Portalen. "Let´s move" er en 95 minutters time med en miks av de tre dansekonseptene Zumba, MovesFunk og MovesTribal som til vanlig går på timeplanen her i SiT. Timen varer fra 16.40 til 18.15, og gir deg en god smakebit av alle de tre timetypene. De tre spreke og flotte jentene Ida M, Marthe T og Elin K tar deg gjennom økten, og du får virkelig sjansen til å riste løs og utfolde deg til herlig og inspirerende musikk! Påmelding gjøres som vanlig i bookingsystemet vårt.


Jeg skulle veldig gjerne fått med meg danseøkten, men får det dessverre ikke til denne uken. Jeg har derimot som mål å få testet ut det splitter nye timekonseptet vårt STÆRK! i løpet av de nærmeste dagene, noe jeg både gruer og gleder meg til! Jeg gruer meg fordi jeg vet at det kommer til å bli knallhardt, men gleder meg også selvfølgelig fordi jeg vet at det kommer til å bli morsomt - og så blir det nok veldig godt etter at økten er gjennomført. 

Førstkommende helg går The Nike Blast 2014 av stabelen i Stockholm, og jeg tar turen over landegrensen sammen med både Christel og Marit Anne. Vi har sett frem til og gledet oss til dette i mange måneder, og det skal bli godt med en skikkelig treningshelg. Slike happenings er supre både for å få trent masse, men ikke minst også for å få påfyll av motivasjon og å bli inspirert til å lage effektive, spenstige og morsomme timer for dere :) 


"Nike Convention er som julaften, bursdag, fastelavenssøndag og 17.mai på en gang for en instruktør! En helg spekket med fantastiske treningstimer, høy musikk, masse folk, nytt treningstøy og sko, og masse inspirasjon!" - Marit Anne 


Vi gleder oss veldig, og hvordan vi har det på tur i Stockholm får du vite her på bloggen om litt over en uke! 


Stay tuned!

Klemmer fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar