tirsdag 23. april 2013

Ukens ansatt; Katarina




Navn: Katarina Sederholm Hoff


Stilling: Idrettssjef



Hvor lenge har du jobbet i SiT? 
Jeg startet 1.3.2013 


Hva er arbeidsoppgavene dine? 
Lede og utvikle studentidrettstilbudet slik at flere vil føle tilbudet attraktivt og ha lyst til å drive med fysisk aktivitet. 


Hva synes du er det beste med jobben din?
Trivelig engasjerte medarbeidere som brenner for det de gjør og som har samme mål, gjøre studentidretten bedre.


Hva liker du å trene?
Spinning er nok favoritten. Jeg liker også å gå på rulleskøyter og trene styrke.

Utdannelse: 
Idrett på hovedfagsnivå ved NTNU, Økonomi og administrasjon, praktisk personal ledelse og Praktisk pedagogisk utdanning.

Interesser:
 
Alt innenfor barnas aktiviteter (fotball, taekwondo, allidrett), lesing og data (elsker alle "dupaditter").

Beste treningslåt/musikk: 
Til ergelse for min mann liker jeg det meste av «P4» musikk. 


Personlig hilsen: 
Jeg håper at jeg får et godt samarbeid med alle sammen, og at vi sammen får utviklet studentidretten i Trondheim videre. Jeg er åpen for alle innspill og tilbakemeldinger, så det er bare å ta kontakt uansett hva det gjelder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar