torsdag 18. april 2013

Ukens ansatt; Heidi H



Navn: Heidi Helgesen

Stilling: Aerobicinstruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg startet i desember 2011, men hadde et opphold i høst da jeg var i Argentina et halvt år. Så det blir omtrent et år til sammen.

Hva er arbeidsoppgavene dine?
Planlegge gruppetimer som er morsomme og harde nok for de som trener mye, men som også de som trener mindre kan henge med på. Motivere deltakerne gjennom timen slik at de gir 100% og 
selvfølgelig gi like mye selv!

Hva synes du er det beste med jobben din?
Det at jobben min også er hobbyen min er veldig fint. Det kan til tider være en utfordrende jobb og det liker jeg. Og så er det et utrolig godt miljø både blant de ansatte og de som trener, så jeg blir alltid glad av å være på jobb.

Hva liker du å trene?
Jeg liker omtrent alle typer saltimer og prøver å få gått på andre sine timer når det passer. Om sommeren blir det en del joggeturer i skogen. Om vinteren går jeg på ski, men mest koseturer så vet ikke om det teller som trening. Det beste er om jeg får holde på med mye forskjellig, det blir fort kjedelig og tvangspreget hvis jeg skal trene det samme hver dag.

Utdannelse: 
Går fjerde året på medisinstudiet.

Interesser:
Bortsett fra trening er jeg veldig glad i å danse. Da jeg var i Sør-Amerika ble jeg forelsket i tango og salsa, så jeg prøver å få min ukentlige dose med det! Ellers skulle jeg gjerne brukt mer tid på å reise og lære språk.

Beste treningslåt/musikk:
De som har vært på timen min har kanskje merket at jeg har en forkjærlighet for latinomusikk av alle slag. Jeg kunne gjerne hatt en time med bare Daddy Yankee. Men jeg skal klare å begrense meg altså!

Personlig hilsen:
Tren på en måte som gjør deg glad! Alle trenger ikke å gå på gruppetimer, men hvis du ikke har prøvd det før så utfordrer jeg deg til å prøve. Det kan hende du oppdager at du liker det 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar