tirsdag 29. mai 2012

Workout Åre

P-step med Per Markussen: En avansert DansStep-time. Ikke helt synkron gjeng her ;)
Viser fornøyd fram Workout Åre-båndet mitt!

I helga var det duket for ny convention i fitnessbransjen - denne gangen i Åre, Sverige. Lettvint for trøndere å ta turen, og vi var noen få fra SiT som reiste. Convention fant sted på Holiday Club i Åre sentrum. Fredag ettermiddag startet programmet, og vi deltok på Functional Moves, et treningskonsept som likner HardCore-timen vi har i SiT. Utover kvelden kunne også ivrige deltakere få med seg midnattspinning. Det utgikk for undertegnede... Lørdag var det muligheter for trening og forelesninger fra 08.00 - 18.00! Ingvild og jeg deltok på "Dance", "Karate Mind", "Corebar" og "Global Yoga Yin". Søndag var hele SiT-gjengen med på Body Combat, en time som tilsvarer Kick-off i SiT. Veldig bra time! Jeg ble så ivrig at jeg sparka på meg en strekk i hamstrings... Fikk kjenne på den resten av dagen, ettersom jeg også ville ha med meg "Afro-Power" og "P-step".

Var rimelig støl i kroppen mandag, men det var verdt det! Slike helger gir stort påfyll av inspirasjon og treningsmotivasjon. Man kan se og lære av de beste! Instruktørene som holder timer på convention driver stort sett med dette fulltid, enten sponset av Nike, Reebook eller liknende, eller som ansatt i firma som Les Mills, Corebar, Zumba, osv... For mange av de er livet som en evig turné - stadig på reisefot i Europa. Kan tenke meg det er givende og morsomt, men til tider slitsomt...

Du kan lese om programmet og timene her.



Camilla, Merethe og Lene er klar for Corebar!
Ingvild kjører på!



Johanna Andersson har en særegen måte å undervise yoga på. Mye dedikasjon, godhet og humor!
Foredrag/ workshop: "Karatemind" - Koblingen mellom det psykiske og fysiske: Handle riktig, til riktig tid.
Jentene klare for middag og Grand-Prix
lørdag kveld.

Corebar, representert av Lene Kristine, var
selvsagt til stede både i messeområdet, og med
to timer på programmet. Her er Lene Kristine
sammen med sin spreke mor!

De har sol i Sverige også! Digg med en pause på gresset søndag formiddag :)
Sandwitch ala SiT-3T-SiT:
Mange trøndere på convention i Åre, spesielt mange fra 3T. Her er et trivelig eksemplar: Jørgen!
Fornøyde og en smule starstrucked etter BODYCOMBAT:
Merethe, Camilla, Lene og Alanna (tidligere i SiT, nå konvertert til 3T)


Er veldig fornøyd med helga! Det var mye god stemning, og svenskenes seier i Grand Prix lørdagen satte ikke akkurat bremser på humøret. "Euphoria" var en gjenganger, for å si det sånn...

Marit Anne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar