onsdag 23. mai 2012

Ukens ansatt: Kaia

Navn: Kaia Marie Stokkvold

Stilling:
Spinninginstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT? Siden august 2011.

Hva er arbeidsoppgavene dine?
Som spinningsinstruktør forsøker jeg å lage timer som er motiverende og varierte både med tanke på musikk og opplegg, slik at de spreke deltakerne her på SIT får ei herlig treningsøkt når de kommer på timene mine.

Hva er det beste med jobben din?
Det beste må være å få være med på å spre treningsglede! Jeg elsker å se at folk presser grensene sine og at de etter timen går ut med et stolt smil om munnen. Og... det er ikke til å stikke under en stol at det er ganske greit å få legge opp trening etter den musikken som man selv liker!

Hva liker du å trene?
Jeg er selvfølgelig veldig fan av sykling – både inne og ute! Meeen jeg er også veldig glad i aerobic og trening der du får brukt hele kroppen. Litt styrke må også til… selv om det ikke er favoritten. «Fjellene» hjemme i Sundet blir også hyppig brukt på sommeren

Utdannelse:
Jeg er straks ferdig med mitt 4. år på siviløkonomistudiet på TØH.

Beste treningsmusikk:
Hmmm… det er så mye! Går en del i listepop egentlig, og selvfølgelig E-type, men på slutten av treningsøkta må litt tøffere musikk til som f.eks. Limp Bizkit med Rollin. For tiden får jeg ordentlig kick av Omen av Pure Adrenalin!

Interesser:
Trening er så klart en av favorittene, ellers er det jo koselig med litt sosialt uten gjennomsvettede klær og maskara på de rareste plassene… Familie, kjæreste og venner er alltid bra!

Personlig hilsen:
Opp og hopp - trening er (nesten) alltid topp!!! *Blunkesmilfjes hjertehjerte*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar