fredag 4. mai 2012

Ukens ansatt: Marianne

Navn:
Marianne Hole

Stilling:
Instruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Siden 2008


Hva er arbeidsoppgavene dine?
Å lage timer som alle kan delta på, men som også skal være utfordrende og slitsomt for de som har vært der mange ganger før. Og selvfølgelig også å motivere folk gjennom timene

Hva synes du er det beste med jobben din?
At man kan få folk til å smile:)
Det er også veldig trivelig å ha idrettsbyggene som arbeidsplass. De aller fleste er glade når de er å trener, så det er alltid hyggelig å komme på jobb.

Hva liker du å trene?
Jeg er tidligere fotballspiller og skiløper, og synes fortsatt det er veldig gøy. Særlig langrenn blir det mye av på vinteren. Ellers har jeg en iboende og generalisert angst for stram struktur og fast opplegg, og trener derfor i stor grad etter innfallsmetoden... Jeg blir nok aldri speielt god i noe, men jeg får prøvd veldig mye forskjellig:)

Utdannelse:
Går femte året på medisin

Interesser:
Jeg liker å spille spill, gå på ski, spille rundpingis i lunsjpausen, blåse såpebobler og å sykle til vann i skogen for å bade. Dessuten er jeg glad i å leke; jeg er utelukkende (og sikkert relativt irriterende) positiv til selskapsleker - både med og uten konkurranseaspekt

Beste treningslåt/musikk:
Dette semesteret har jeg hatt både VA`s versjon av "jag vill vara din Margareta" og "This ain`t a scene" med Fall out boy på flere av programmene mine, men jeg er fortsatt ikke lei. Jeg liker å bruke sanger som mange kjenner igjen, og har et forhold til. Derfor dukker det stadig opp både barnesanger og andre slagere fra svunne tider på timene mine. Jeg elsker når folk synger med til "når jeg blir 66";)
Og dette er egentlig bittelitt hemmelig, men hvis jeg trenger en liten boost når jeg jogger så hender det jeg setter jeg på en gospelsang; "We lift our hands in the sanctuary" med Kurt Carr. Det er ikke fordi jeg er spesielt religiøs, men heller fordi den sangen alltid får meg til å smile. Det er helt logisk egentlig; for har du noensinne sett en uglad person i et gospelkor.....? nei, nettopp! Det eneste som er upraktisk er at det er veldig fristende å løfte armene over hodet, og det ser jo ikke såååå intelligent ut når man jogger.

Personlig hilsen:
Bruk hjelm! Det ER kulere med flatt hår enn med flatt hode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar