søndag 22. januar 2012

Vekas ansatt: Nora

Navn:
Nora Eikeland

Stilling:
Resepsjonist, hovedsaklig på Gløshaugen.

Kor lenge har du jobba i SiT?
Siden sommeren 2011.

Kva er arbeidsoppgåvene dine?
Sørge for at det kun er brukere med adgang som slipper inn, fornye treningskort, være streng hvis noen prøver å snike seg inn, være blid mot alle andre, gi informasjon om SiT Idrett, samt prøve å hjelpe til med alt mulig annet de som er innom måtte lure på.

Kva synest du er det beste med jobben din?
Jeg liker veldig godt at det er et studentpreget miljø, de fleste som jobber her, både i resepsjonen og instruktører er studenter, samtidig som den største andelen av brukerne er studenter. Det gjør at det er utrolig hyggelig å være på jobb, og at det egentlig ikke føles som en jobb. Det er sosialt og givende. Kunne ikke hatt en bedre deltidsjobb!

Kva likar du å trena?
Jeg faller under den katoegorien av trenende som er avhengig av å gå på timer. Slik passer det jo ypperlig å trene hos SiT, med et bredt tilbud av timer. Jeg går gjerne på alt fra pilates, til step og pump, og liker å få en god blanding av høy puls og styrke. Så langt har jeg holdt meg unna timer som inneholder for mye koordinasjon, men har som mål å bli bedre her og, så kanskje dansStep blir den nye favoritten? Jeg synes det er viktig at vi i resepsjonen prøver ut tilbudet som vi har på våre treningssenter, slik at vi kan gi gode tips til brukerne.

Utdanning:
Jeg går andre året på lektor i samfunnsfag, med fordypning i statsvitenskap.

Interesser:
Utover å trene så er jeg veldig glad i å reise. Har allerde vært så heldig at jeg har vært litt rundt omkring, men man får jo aldri nok. Nå til våren skal jeg noen uker til Mellom-Amerika og da er planen å prøve ut treneningsalternativer som ikke er så lett i kalde Norge, bl.a. surfing. Tiden jeg har vært i Trondheim har jeg også vært en flittig gjest hos studentersamfundet, med verv i både UKA og ISFiT. Det har vært utrolig gøy, en flott måte å møte studenter fra hele byen.

Personleg helsing:
Jeg vil oppfordre alle brukere hos SiT idrett til å prøve ut det fantastiske timetilbudet vi har. Det er utrolig flinke instruktører som tilbyr timer innenfor mange ulike kategorier. Samtidig som det er god trening, har man mulighet til å lære seg noe nytt. Hvis du er som meg og allerede benytter deg av tilbudet, så er det alltid rom for å prøve andre type timer, du kan f.eks. bli med meg i målet om bedre koordinasjon. For de som trives best i styrkerommet så vil jeg anbefale å prøve en time med en av våre flinke treningsveiledere, enten om du er helt ny og vil finne ut hvordan du skal bruke apparatene, eller om du er dreven og ønsker å få hjelp til å bli enda bedre. Det beste av alt er at disse tilbudene er helt gratis så lenge du er medlem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar