tirsdag 31. januar 2012

Ukens ansatt: Ola

Navn: Ola Svorkdal Hess

Stilling:
Resepsjonist

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Siden SiT Portalen åpnet i september

Hva er arbeidsoppgavene dine?

Kontroll og salg av medlemsskap, hjelpe våre kunder med å booke treningstimer, og svare på eventuelle spørsmål som måtte komme. På Dragvoll har vi jo i tillegg salg av matvarer. Ellers så handler det mye om å være blid og imøtekommende overfor de som trener, slik at de har lyst til å bruke SiT sine treningssentre. Det betyr at vi også må sørge for at det er ryddig på våre sentre.

Hva synes du er det beste med jobben din?
Den lar seg lett kombinere med studier, samtidig som jeg treffer masse mennesker. Også har jeg veldig lett tilgang til treningsfasiliteter før og etter jobb.

Hva liker du å trene?

Jeg er ganske kjedelig når det kommer til trening. Faktisk foretrekker jeg å kombinere trening med det å være ute. Så treningssentre er ikke helt min ting. Om sommeren er det mye jogging/løping, i tillegg til sommeraktiviteter som volleyball og fotball. Om vinteren er det ski som gjelder.
Ellers så liker jeg klatring som treningsform. Det gir god styrketrening til hele kroppen, samtidig som det er morsomt. Det er også god mental trening.

Utdannelse:
Idrett ved NTNU, samt økonomi og administrasjon ved TØH.

Interesser:
Jeg er nok ganske standard og kjedelig her også. Fritiden min har alltid handlet om idrettsaktiviteter og å være utendørs. Med totalt manglende evner innen områder som musikk, strikking og baking, samt lite interesse for PC og biler, så har fysisk aktivitet og friluftsliv blitt min trygge havn.
Men jeg setter også pris på å slappe av med gode venner.

Personlig hilsen:
Utnytt tilbudet som finnes hos SiT Idrett, men husk også å utnytte de fine dagene til å få litt frisk luft og mosjon ute! Variert trening gir bedre trening :)

6 kommentarer:

  1. Hei

    Kan dere ta makspulstest på alle treningssenterene, og hvordan bestiller en time til det. Må en ha med egen pulsmåler?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Du kan bestille tid hos treningsveileder (spør i resepsjonen), og hun eller han kan hjelpe deg med å legge opp en slik test. Vi har ikke pulsmålere til utlån, så det bør du ha selv, ja. :) Lykke til!

      Slett
    2. Og så kan du lese et mine tidligere innlegg ;)
      http://treningisit.blogspot.com/2011/10/makspuls.html

      Slett
  2. du må skriv et innlegg om den fine klassen som du va i som vikar i dag da :) du va no den beste lærern vi har hadd :)

    SvarSlett
  3. Faan at æ ikke va i gym timen i dag =(

    SvarSlett
  4. You might walκ strаight past it if you referred yоur fгiends tο
    me, the same bias continues with eгοtic massage management attention on еverуthing outside the tгeatment room, and hоt tubs and hot wateг.


    Here iѕ my hоmeρage :: sensual massage London

    SvarSlett