søndag 8. januar 2012

Pigget og klar for ny treningssesong

Nydelig vinterdag i Trondheim i dag, men i stedet for å finne frem skia og dra til Bymarka, snørte jeg heller på piggskoa og labbet til Portalen. Joggesko med pigg er den smarteste investeringen jeg har gjort denne sesongen! Jeg fikk god bruk for de i juleferien, både på snøkledt fjell og islagt skogsvei. Dersom du er glad i bevege deg utendørs anbefaler jeg virkelig piggsko!

Hvis du har to par joggesko kan du få satt pigger i dine vanlige joggesko på sportsforretning (søk på pigging av joggesko, så får du info på nett). En rimeligere løsning er brodder, som også fungerer finfint. Jeg synes likevel det er godt å slippe å passe på at broddene er med hele joggeturen.


Løp med pigg - føl deg trygg!




Søndagsstemning på Portalen:

På Portalen møtte jeg Christine som forberedte seg til morgendagens Kick-offtime på Gløshaugen. Dette blir hennes første semester med kick-off, og hun er spent på å prøve noe nytt. Jeg er sikker på at Christine kommer til å mestre denne timen - hun har i allefall god erfaring med å få folk til å svette på hennes tidligere timer! ;)














Sindre og Ida M dukket også opp, og der var det forberedelser til DansStep som stod på programmet.

Det er fortsatt en uke med redusert timeplan før det braker løst for fullt den 16.januar. Timeplan for uke 2 finner du HER :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar