søndag 22. desember 2013

Gledelig jul!

Da er det bare to dager igjen til selveste julaften, og jeg håper at alle har senket skuldrene etter hektiske uker med mye lesing, og tatt seg velfortjent juleferie! Eksamener og innleveringer er unnagjort, og hvordan det har gått kan vi vente med å tenke på helt til neste år. Forhåpentligvis ser vi frem til en høytid preget av god mat, sosiale lag, ro og fred - rett og slett ren hygge!

Selv om vi nå rett før jul, og i mellomjulen har mye å gjøre, er det viktig å ikke legge de godt innarbeidede treningsrutinene helt på hylla. Balansen vi har fått i hverdagen med et sunt kosthold, og faste treningsdager må ikke vike totalt for all den gode julematen og filmkosen på sofaen! God tips til hvordan du kan komme deg gjennom ferien på en litt sunnere måte finner du her.

Man skal selvfølgelig kose seg ekstra mye i julen, og ikke få dårlig samvittighet for at man spiser julegodt og julekaker, men det er viktig å ha i bakhodet at oppstarten på treningen i januar blir dobbelt så tung om vi sluntrer helt unna i ferien. Om man ikke får kjørt knallharde styrke- og utholdenhetsøkter, så går det nok helt fint, men ta deg en tur ut i den friske desemberluften! Gå tur med familien, ta med gode venner på skøytebanen, eller ta deg en skitur i marka med hunden eller bestemor! Litt mosjon og daglig aktivitet er mye bedre enn ingenting! Bruk ferien til å lade opp og samle krefter til et nytt semester :)



Instagramkonkurransens siste uke er unnagjort, og det har blitt lagt ut mange fine og morsomme bilder i løpet av de siste tre ukene :)

De to som går av med seieren fra konkurransens tredje og siste uke er:

- @siw83 med dette bildet av både treningøkten og julekosen:



- @linewill med dette bildet av Trondheims triveligste bussjåfør:


Gratulerer så mye til de to vinnerne, premiene kan hentes i resepsjonen på Portalen.


Dette har vært min siste uke med blogging i 2013, og jeg vil takke alle dere som følger med og leser innleggene. Jeg storkoser meg med skrivingen, og gleder meg til å ta fatt på et nytt bloggeår her i SiT Idrett. Elin K gjesteblogger i årets siste uke, så fortsette å ta turen innom i dagene fremover.

Jeg vil også med dette på vegne av Trening i SiT og SiT Idrett takke for ett sprekt og herlig år 2013, det er godt å se så stor treningsglede blant studentene! Jeg ønsker dere alle en gledelig, sporty og koselig julefeiring - og ønsker velkommen tilbake til et nytt treningssemester fra og med januar 2014!

Slapp av, nyt ferien, spis mat, tren og vær glad - så sees vi over nyttår!

Mange juleklemmer fra Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar