onsdag 11. desember 2013

Bli bedre kjent med Mona



Navn:
Mona Waaga

Stilling:
Aerobicinstruktør


Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg begynner med gruppetimer neste semester (vår 2014).

Hvilken type time(r) skal du ha neste semester?
PulsStep og Pump, lørdager på Dragvoll.

Hvordan kommer du til å forberede deg til din første time?
Jeg kommer til å gå gjennom timen for meg selv, terpe på instruksjoner og teknikk. Kanskje jeg får med noen venninner som deltakere!

Gruer eller gleder du deg mest?
Jeg gleder meg veldig til å begynne med timer, men det kommer nok til å være noen nerver i starten.

Hva liker du å trene?
Det går for det meste i styrketrening, men er selvfølgelig også glad i forskjellige gruppetimer hvor step og spinning er favorittene. I tillegg liker jeg å være ute i naturen, så jeg tar meg gjerne en løpetur i skogen, eller en fjelltur.

Hva motiverer deg til å dra på trening(når det eneste som frister er sofaen!)?
Det hjelper å ha en treningsavtale med ei venninne. Det er kjekt og sosialt å trene med andre. Sofaen føles også mye bedre etter en god treningsøkt.

Hva er din favoritt spinning-/gruppetime i SiT?
Det må bli Elin K sin SpinIntervall2 på torsdags morgen. En super start på dagen!

Utdannelse:
  1. Tredje året på Produktutvikling og produksjon.

Hva gjør du på fritiden?
Dagene går for det meste til skole, trening, venner og Røde Kors.

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Det varierer etter treningstype og humør, men det må være musikk med god rytme. Til styrketrening hører jeg for tiden på det nye albumet AM til Arctic Monkeys.

Uken spørsmål: Ditt idol/forbilde innen idrett/trening?
Therese Johaug, rett og slett fordi hun er helt rå.

Personlig hilsen:
Jeg ønsker alle en god jul og et godt nyttår, og håper å se dere på timene mine etter jul :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar