onsdag 13. november 2013

MaratonSpin

Førstkommende lørdag, altså 16.november, arrangerer vi MaratonSpin på Portalen kl 10.30!

Treningsøkten varer i 2,5 time, og de tre herlige og kjempeflinke instruktørene Lene, Trine og Elisabeth tar deg gjennom økten. De gleder seg til å gi deg en sprek og energifylt start på helgen! 

Timen er lagt opp i tre hoveddeler hvor Elisabeth tar deg med tilbake til det glade 90-tall, Lene veileder deg gjennom filmmusikkens verden, og Trine bringer party-faktor med en god dose house og electronica! 

Du tenker kanskje at 2,5 time på spinningsykkelen er lenge? Og ja, det er lenge å sitte på sykkelen! Men det er lagt inn pause i programmet hvor det blir servert påfyll av energi :) Og nå midt i eksamenstiden er det kanskje akkurat en slik økt kroppen din trenger, hvor du har mulighet til å tømme kropp og hode for stress, spenninger og unødige bekymringer! Så her er det ingen unnskyldning for å ikke melde seg på! 

Påmelding skjer som vanlig gjennom bookingsystemet vårt.






Ta med deg en venninne, en kompis, kjæresten, eller inviter en tilfeldig på lesesalen! ;)



Dato: Lørdag 16. november

Tid: 10.30

Sted: Portalen Idrettssenter


Vel møtt til en sprek, variert og litt anerledes spinningtime! Kommer du?



Jeg gleder meg!

Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å svette sammen med mange flotte, spreke deltakere på lørdag - håper mange tar utfordringen! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det håper jeg også, Lene! Man bør benytte muligheten til å være med på et litt anerledes og morsomt arrangement - og ikke minst for å få seg en heidundrandes treningsøkt! :D

      Slett