tirsdag 19. november 2013

Bli bedre kjent med Sindre


Navn:
Sindre Svendsrud

Stilling:
Resepsjonist

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Begynte å jobbe høsten 2013

En dag på jobb fra A-Å:
Som resepsjonist tar jeg imot og hilser på de som trener, selger/sjekker medlemskap, hjelper til med booking og eventuelle spørsmål som kundene har. I tillegg er det litt opplæring av dugnadsvakter sånn at de kan gjøre det de skal.

Hva syntes du er det beste med jobben din?
Mange trivelige og blide mennesker i omløp, både kunder og ansatte. I tillegg blir jeg kjent med mange av dugnadsvaktene siden jeg jobber mest ettermiddager.

Hva liker du å trene?
Trener mest styrketrening, men er glad i alt av ballspill. Har spilt aktivt volleyball og fotball tidligere, men nå blir det litt diverse ballspill med NTNUI mosjon og venner.

Hva motiverer deg til å dra på trening når sofaen ber deg bli liggende?
Trener som regel sammen med andre, syntes det er litt motivasjon i seg selv. Hvis jeg dropper trening en dag, så kommer han med den kule sykkelen og sier tydelig ifra!

Hva er din favoritt gruppetime i SiT?
Den eneste gruppetimen jeg har vært på var kickoff for et par års tid siden. Da var vi en liten gjeng som prøvde det ut noen ganger. Ble veldig mye armer og ben som ikke var der de burde være, for å si det sånn.

Utdannelse:
Informatikk bachelor på NTNU

Hva gjør du på fritiden?
Bruker mye tid på trening, ikke bare selve treningen men kunnskap rundt det også. Ellers bor jeg i en leilighet med fire venner. Her går det i tv-serier, musikk, data og noen fester i helgene.

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Trenger ikke å være en spesiell sjanger, så lenge det er musikk med litt fart i. Treige sanger på treningssenteret er demotiverende. Ingen yndlingslåt akkurat nå.

Ukens spørsmål: «Hvis du var eit dyr, korleis dyr hadde du vore»?
Jeg ville vært en pingvin, de er alltid så pent kledd!


Personlig hilsen:
Trening handler om å finne noe DU liker å drive med som en kan gjøre over lang tid. Ikke noe som man kun holder ut med i en måned, og som er et ork.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar