onsdag 26. oktober 2011

Ukens ansatt: Silje Y.

Navn: Silje Gystad Ytterdal

Stilling: Aerobicinstruktør

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Jeg begynte som instruktør for omtrent 3 måneder og håper å forbli det lenge!

Hva er arbeidsoppgavene dine?
I dag har jeg tre gruppetimer i uken: Mosjon (trening for ansatte), Step&Core og Step/pump. Som instruktør ønsker jeg først og fremst å motivere og inspirere til treningsglede, med fokus på god, effektiv og variert trening. Jeg ønsker at alle som kommer på timene mine skal ha det gøy og få maks ut av treningen.

Hva synes du er det beste med jobben din? Det aller beste med å være instruktør er at jeg utvikler min egen interesse for trening og kommer i enda bedre form. Det å gi treningsglede som jeg selv har til andre og gi av meg selv.  Det er utrolig hyggelig når folk kommer med tilbakemeldinger og at det dukker opp kjente fjes. Å kombinere det man syns er gøy med jobb, passer meg helt perfekt!

Hva liker du å trene?
Jeg har alltid danset mye og vært glad i gruppetimer. De siste årene har jeg blitt mer og mer glad i ren styrketrening. I takt med det har interessen for kondisjonstrening økt. Det er gøy når man får litt mer innsikt og begynner å se resultater. Da orker man presse seg selv enda mer. Jeg syns det er spennende å jobbe med teknikk, forstå hva som ligger bak og hvorfor vi gjør som vi gjør.

Utdannelse:
Jeg har studert spansk i den Dominikanske Republikk og går nå 3. året på Bygg- og Miljøteknikk på Gløshaugen.

Interesser:
Jeg har begynt å kite og er blitt veldig gira på det. Jeg elsker jeg å reise og oppleve nye og spennende kulturer. Ellers går fritiden til venner, familie og friluftsliv.

Personlig hilsen:
Tren fordi du syns det er gøy! Finn din greie og det som passer for akkurat deg. Push deg selv, tenk på hva du gjør og hvordan du kan gjøre det enda bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar