onsdag 19. oktober 2011

Ukens ansatt: Ingeborg

Navn: Ingeborg Lindheim

Stilling: Instruktør og resepsjonist

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Mitt sjette år i SiT ( eller 10. semester.... ) som instruktør. Har vært i resepsjonen et par år, eller 1 og et halvt?

Hva er arbeidsoppgavene dine?
Dette semesteret kjører jeg Zumba på Gløshaugen og Portalen pluss en time HardCore annenhver uke pluss en Spin 2. Fin sammensetning. I tillegg er jeg i resepsjonen på Dragvoll hver onsdags kveld hvis noen vil ha autografen min.

Hva synes du er det beste med jobben din?
Det beste med jobben er å komme til en time og ha en full sal av glade studenter, like ivrige som forrige gang.

Hva liker du å trene?
Jeg trener selv på mine egne timer, (det er vel opplagt), men jeg trener styrke og prøver å løpe ute når jeg kan og orker også ski om vinteren. Har særdeles dårlig konkurranseinstinkt, så noe lagsport får du meg IKKE med på. Kjøpte meg nylig sele og sko, så skal prøve å få tak på å klatre i vinter. Yoga er også en fin ting å gjøre her i SiT. Prøver å få til det når jeg kan. ( Har meldt meg på kurs til og med!) Mange dyktige yogainstruktører her hos oss.

Utdannelse:
Etter x antall år loffende rundt på Dragvoll har jeg endelig fått hivd meg rundt og er nå historielærer (adjunkt) fra og med jul. Ellers har jeg et par andre hemmelige jobber.

Hilsen fra Ingeborg: Til alle nye og gamle: Tren riktig og hardt, vær glad ( i deg selv), ta pauser og pass på kroppen... hahaha.  Ja, også spis norsk frukt og grønt! Og og og... for hver time du trener inne, må du trene to ute.  Sees på en time i november. Tar en liten pause nå pga en liten operasjon ;)

Hilsen Ingeborg  

Ps. Som dere ser på bildet er det viktig å tøye når man trener;)

2 kommentarer:

  1. Kan ikke skjønne annet enn alt dette stemmer bra med Ingeborg, som jeg kjenner fra hun var nyfødt.

    SvarSlett
  2. hope you get well soon :)

    SvarSlett