torsdag 22. mai 2014

Bli bedre kjent med Kristine


Navn:
Kristine Ekeli Klingan

Stilling:
Spinninginstruktør, Portalen

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
2,5 år

Hvordan forbereder du deg til timene dine?
Rett før jeg har time pleier jeg å høre på musikk som gjør meg gira og klar for gi det jeg har.

Hva synes du er det beste med jobben din?
Alle de treningsglade menneskene! Det er så gøy å sitte foran og se alle jobbe gjennom timen - og ikke minst se de gå ut av spinningsalen svette og fornøyde når timen er over.

Hva liker du å trene?
Jeg er absolutt mest glad i å trene kondisjon. Løping og spinning er det det blir mest av.

Hva motiverer deg til å dra på trening, når det eneste som frister er sofaen?
Hvis jeg skal instruere en time pleier jeg gå inn på SiT sine sider å se hvor mange påmeldte det er. Det er som regel motivasjon nok å se hvor mange som har planer om å komme på timen. Trener jeg bare for min egen del prøver jeg å motivere meg ved å forestille meg hvor godt det føles etterpå:)

Hva er din favoritt spinning-/gruppetime i SiT?
Det er flere timer jeg liker godt i SiT. Favoritten nå for tiden er nok Spin3, en fin og lang time hvor man virkelig kan få ut masse energi.

Utdannelse:
Studerer 3. året sivilingeniør i Marin Teknikk

Hva gjør du på fritiden?
Det blir mye skole og trening, men har jeg tid til overs så brukes den helst på venner.

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Jeg kan egentlig høre på det meste når jeg trener. Tar meg sjelden tid til å lage egne spillelister til treningen min, så da blir det som regel til at jeg setter på "NRK mP3" sin spilleliste på Spotify. For øyeblikket er "Bad" med David Guetta en yndlingslåt når det kommer til løping.

Ukens spørsmål: Hva er ditt beste tips mot eksamensstress?
Har vel ikke så veldig mange tips, men jeg liker prøve å tenke at eksamen ikke er alt her i livet. Man får gjøre så godt man kan, så får det være godt nok:)

Personlig hilsen:
God sommer :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar