onsdag 14. mai 2014

Bli bedre kjent med Jørgen



Navn:
Jørgen Danielsen

Stilling:
Resepsjonist.

Hvor lenge har du jobbet i SiT?
Høsten 2008, någet lenge.

En dag på jobb fra A-Å:
Jobber stort sett kveldsvakter, så det første jeg gjør er å rydde alt rotet til Sofie. Neida. Så går jeg en runde for å se at ting er som det skal, og at Arild er våken. Mine arbeidsoppgaver går ut på å registrere kunder, skrive gjestetreningskort, passe på at alle registrerer seg og ønske alle velkommen til senteret.

Hva synes du er det beste med jobben din?
Møter mange fine og hyggelige folk.

Hva liker du å trene?
Ski.

Hva motiverer deg til å dra på trening, når det eneste som frister er sofaen?
Da forblir jeg i ro og mak på sofaen.

Hva er din favoritt spinning-/gruppetime?
Spin2 til Anne-Marit som jobbet her for mange mange år siden.

Utdannelse:
Bortsett fra barnehage er jeg nå snart ferdig med Bevegelsesvitenskap.

Hva gjør du på fritiden?
Henger med Mats og spiser Superchips paprika og pops.

Beste treningsmusikk, og har du en yndlingslåt for øyeblikket?
Tiny Tears av Tindersticks.

Ukens spørsmål: Hva gleder du deg mest til akkurat nå?
Sumar!

Personlig hilsen:
Ha en fin sommer! :)


1 kommentar:

  1. Hvordan blir, og når starter sommertimeplanen? :-) Anne

    SvarSlett